Rola tutoringu we współczesnej szkole
Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 25 stycznia 2010
Zapraszamy dyrektorów i nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych, pedagogów i psychologów szkolnych do udziału w warsztatach
Rola tutoringu we współczesnej szkole.
Cele:
Tutoring może znaleźć zastosowanie w szkole, tak w podstawowej, gimnazjalnej, jak i ponadgimnazjalnej. Tutor może prowadzić tutoriale (czyli spotkania dla jednego, bądź niewielkiej grupki uczniów) dla chętnych uczniów i takich, którzy tego potrzebują (olimpijczycy, indywidualny tryb nauczania, uczniowie ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi). Jego działania mogą być znakomitym uzupełnieniem dydaktycznej oferty szkoły. Tutor może również pracować w systemie klasowo – wychowawczym albo przejmując zadania wychowawcy klasy w odniesieniu do maksymalnie dziesięciu uczniów, albo wspierając wychowawcę klasy, pracując z dziesiątką jego wychowanków. Tutor w szkole wprowadza nową jakość pracy indywidualnej z uczniem dlatego jego praca różni się znacząco od pracy innych nauczycieli. Tutor może również spełniać bardzo ważną rolę w systemie edukacji domowej.
Opis szkolenia:
- Uczestnicy szkolenia zapoznają się z prezentacją na temat roli tutoringu w szkołach zagranicznych.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały dotyczące zagadnienia tutoringu.
- Uczestnicy szkolenia w 3-osobowych zespołach analizują otrzymane materiały.
- Uczestnicy szkolenia przedstawiają wnioski dotyczące własne możliwości w tutoringu.
Termin: 25 stycznia 2010 r. od godz. 14:00
Koszt udziału: 15 zł
Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia faksem lub pocztą. Aby pobrać kartę zgłoszenia, kliknij tutaj.
Fax: 32 209 53 13
Adres: ROM-E Metis, 40-530 Katowice, ul. Drozdów 21
Istnieje także możliwość zgłoszenia online.
Dodatkowych informacji udziela koordynator – Anna Dzięgiel:
tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 112
e-mail: