
Języki obce w szkole
O projekcie « Cele szczegółowe projektu « Terminarz «
Szkoły uczestniczące « Artykuły «
Warunki certyfikacji «
Opieka naukowa i superwizja projektu «
Koordynatorzy projektu «
Terminarz
Konferencja – jesień 2006
Cel: ROM-E Metis przedstawia projekt.
Rok szkolny 2006/2007 – pierwsze półrocze
Warsztaty – dla uczestniczek i uczestników projektu ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Konsultacje – dla uczestników projektu i/lub grup pozaprojektowych ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Rok szkolny 2006/2007 – drugie półrocze
Warsztaty A - warsztaty dla uczestniczek i uczestników projektu ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Konsultacje – dla uczestniczek i uczestników projektu ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Interwizje dla uczestniczek i uczestników projektu na terenie ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Superwizje dla uczestników projektu na terenie ROM-E Metis – z przedstawicielami instytucji współcertyfikujących ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Konferencja – jesień 2007
Cel: Uczestnicy i uczestniczki omawiają cechy skutecznej lekcji języka obcego – z uwzględnieniem aspektów psychopedagogicznych i glottodydaktycznych.
ROM-E Metis przedstawia szczegółowe sprawozdanie za rok szkolny 2006/2007 i zamierzenia na lata 2007 – 2009.
Rok szkolny 2007/2008 – pierwsze półrocze
Warsztaty dla uczestniczek i uczestników projektu ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Konsultacje z zastosowaniem technologii informacyjnych |
Interwizje – dla uczestniczek i uczestników projektu w ich placówka w grupach projektowych (omawiane lekcje koleżeńskie) - sprawozdania drogą elektroniczną w oparciu o technologie komputerowe, cyfrowe i informacyjne |
Superwizje dla uczestniczek i uczestników projektu na terenie ROM-E Metis – z przedstawicielami instytucji współcertyfikujących ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Rok szkolny 2007/2008 – drugie półrocze
Warsztaty dla uczestniczek i uczestników projektu ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" - sprawozdania drogą elektroniczną w oparciu o technologie komputerowe, cyfrowe i informacyjne |
Konsultacje z zastosowaniem technologii informacyjnych |
Interwizje – dla uczestniczek i uczestników projektu w ich placówka w grupach projektowych (omawiane lekcje koleżeńskie) - sprawozdania drogą elektroniczną w oparciu o technologie komputerowe, cyfrowe i informacyjne |
Superwizje dla uczestniczek i uczestników projektu na terenie ROM-E Metis – z przedstawicielami instytucji współcertyfikujących oraz instytucji centralnych ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Konferencja – jesień 2008
Cel: Uczestnicy i uczestniczki omawiają cechy skorelowanej lekcji języka obcego – z uwzględnieniem aspektów psychopedagogicznych i glottodydaktycznych.
ROM-E Metis przedstawia szczegółowe sprawozdanie za lata 2006 – 2008 i zamierzenia na rok szkolny 2008/2009.
Rok szkolny 2008/2009 – pierwsze półrocze
Warsztaty dla uczestniczek i uczestników projektu i ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" - sprawozdania drogą elektroniczną w oparciu o technologie komputerowe, cyfrowe i informacyjne |
Konsultacje z zastosowaniem technologii informacyjnych |
Interwizje – dla uczestniczek i uczestników projektu w ich placówka w grupach projektowych (omawiane lekcje koleżeńskie) z udziałem szkół polonijnych - sprawozdania drogą elektroniczną w oparciu o technologie komputerowe, cyfrowe i informacyjne |
Superwizje dla uczestniczek i uczestników projektu na terenie ROM-E Metis – z przedstawicielami instytucji współcertyfikujących oraz instytucji centralnych ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Rok szkolny 2008/2009 – drugie półrocze
Warsztaty dla uczestniczek i uczestników projektu ROM-E Metis ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" - sprawozdania drogą elektroniczną w oparciu o technologie komputerowe, cyfrowe i informacyjne |
Konsultacje z zastosowaniem technologii informacyjnych |
Interwizje – dla uczestniczek i uczestników projektu w ich placówka w grupach projektowych (omawiane lekcje koleżeńskie) z udziałem szkół polonijnych - sprawozdania drogą elektroniczną w oparciu o technologie komputerowe, cyfrowe i informacyjne |
Superwizje dla uczestniczek i uczestników projektu na terenie ROM-E Metis – z przedstawicielami instytucji współcertyfikujących oraz instytucji centralnych i zagranicznych ŚRODEK CIĘŻKOŚCI – "45 MINUT DOBREJ LEKCJI JĘZYKÓW OBCYCH" |
Egzamin z części teoretycznej |
Konferencja – jesień 2009
Cel: Uczestnicy przedstawiają zyski z projektu.
ROM-E Metis przedstawia szczegółowe sprawozdanie za lata 2006 – 2009.