Warsztaty w bibliotekach
Współpraca «
Oferta szkoleń 2016/2017 «
Sprawozdania «
Galeria zdjęć «
Koordynatorzy «
Oferta szkoleń w filiach PBW w Katowicach - 2016/2017
Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 23 lipca 2023
Oferta szkoleń prowadzonych przez konsultantów ROM-E Metis w Katowicach dla nauczycieli w filiach PBW w Katowicach w roku szkolnym 2016/2017.
Lp. | Tytuł | Kod | Prowadzący |
1 | Jak skutecznie zintegrować zespół klasowy? | 501W/... | Anna Dzięgiel |
2 | Zabawy muzyczno-ruchowe w przedszkolu | 502W/... | Gabriela Niemiec |
3 | Jak organizować szkolne imprezy regionalne? | 503W/... | Gabriela Wawrzynek |
4 | Jak być autorytetem? | 504W/... | Anna Dzięgiel |
5 | Nauczyciel – rodzic – sztuka dialogu. Jak współpracować z rodzicami? | 505W/... | Anna Dzięgiel |
6 | Ocenianie kształtujące, czyli jak oceniać, aby motywować do uczenia się | 507W/... | Anna Dzięgiel |
7 | Klasa jako zespół współpracujący. | 508W/... | Anna Dzięgiel |
8 | Jak przeciwdziałać dyskryminacji i wykluczeniu w klasie? | 509W/... | Anna Dzięgiel |
9 | Przemoc i agresja wśród dzieci i młodzieży. | 510W/... | Beata Łęcka |
10 | Adolescencja – problematyka okresu dojrzewania | 511W/... | Beata Birnbach |
11 | Zaburzenia depresyjne | 512W/... | Beata Birnbach |
12 | Praca z uczniem wycofanym i nieśmiałym. | 513W/... | Katarzyna Jaworska |
13 | Dopalacze i inne środki psychoaktywne. Jak podejmować interwencję wychowawczo – profilaktyczną? | 514W/... | Aleksandra Kruszyńska |
14 | Jak zakończyć konflikt sukcesem. | 515W/... | Aleksandra Kruszyńska |
15 | Dyscyplina w klasie. | 516W/... | Magdalena Wieczorek |
16 | Jak porozumiewać się z trudnym rodzicem? | 517W/... | Magdalena Wieczorek |
17 | Zrelaksowany nauczyciel – czy to możliwe? | 518W/... | Krystyna Szczęsna-Witkowska, Beata Łęcka |
18 | Zagrożenia związane z korzystaniem przez dzieci z komputera i internetu. | 520W/... | Ewa Kustwan-Mróz |
19 | Nie idę dziś do szkoły. Jak radzić sobie z absencją szkolną? | 522W/... | Magdalena Wieczorek, Jolanta Leśniak |
20 | Cyberprzemoc – sposoby radzenia sobie z nią. | 523W/... | Magdalena Wieczorek, Jolanta Leśniak |
21 | Co z tym seksem ? O edukacji seksualnej dzieci i młodzieży. | 524W/... | Ewa Kustwan-Mróz |
22 | Stres w pracy nauczyciela. Jak radzić sobie ze stresem w pracy? | 525W/... | Tomasz Wojtasik |
23 | Dochodząc do tak. | 526W/... | Aleksandra Kruszyńska |
24 | Prawa i obowiązki w szkole. | 527W/... | Aleksandra Kruszyńska |
25 | Podstawowe zasady bezpieczeństwa w szkole i placówce. | 528W/... | Aleksandra Kruszyńska |
26 | Kształtowanie odporności psychicznej u dzieci. | 529W/... | Mirosława Bochner |
27 | Dziecko z ADHD w szkole. | 530W/... | Aleksandra Kruszyńska |
28 | Zaburzenia jedzenia – bulimia i anoreksja. | 531W/... | Beata Birnbach |
29 | Zburzenia lękowe. | 532W/... | Katarzyna Jaworska |
30 | Wzmacnianie poczucia własnej wartości. | 533W/... | Mirosława Bochner |
31 | Buty bliźniego, czyli o wychodzeniu poza utarte schematy. | 535W/... | Aleksandra Kruszyńska |
32 | Awans zawodowy nauczyciela. Jak przygotować się do spotkania z komisją? | 536W/... | Jolanta Leśniak |
33 | Jak zapewnić dyscyplinę, ład i uwagę w klasie? | 537W/... | Wioleta Baraniak |
34 | Jak uczyć ciekawie i nowocześnie? Neurodydaktyka w praktyce. | 538W/... | Anna Dzięgiel |
35 | Humor w szkole, czyli o sposobach wykorzystania humoru i coachingu prowokatywnego w pracy nauczyciela | 539W/... | Wioleta Baraniak |
36 | Jak konstruować, modyfikować program nauczania? | 550W/... | Sonia Gogulla |
37 | Praca ze zdolnym i twórczym dzieckiem | 557W/... | Ewa Kustwan-Mróz |
38 | Wycieczka jako projekt edukacyjny | 558W/... | Gabriela Wawrzynek |
39 | Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | 561W/... | Małgorzata. Spendel |
40 | Dziecko z trudnościami emocjonalnymi w szkole i przedszkolu | 562W/... | Aleksandra Kruszyńska |
41 | Teatrzyk kamishibai | 563W/... | Gabriela Niemiec |
42 | 6-latek w szkole. Edukacja i pomoc | 566W/... | Ewa Fiedziukiewicz |
43 | 6-latek w szkole – rozwój i wspomaganie rozwoju | 567W/... | Małgorzata Spendel |
44 | Edukacja przez ruch | 568W/... | Gabriela Niemiec |
45 | Wpływ grupy na pojawienie się zachowań agresywnych i przemocy | 570W/... | Aleksandra Kruszyńska |
46 | Profilaktyka problemowa – agresja słowna uczniów, gry uczniowskie i techniki manipulacyjne | 571W/... | Wioleta Baraniak |
47 | Szkoła jako organizacja ucząca się | 573W/... | Anna Dzięgiel |
48 | Skrzynia skarbów. Bank pomysłów na ciekawe zajęcia poza salą. | 574W/... | Magdalena Wieczorek, Ewa Kustwan-Mróz |
49 | Ciekawe pomysły na zastępstwo | 576W/... | Anna Dzięgiel |
50 | Pomoc dziecku w trudnych sytuacjach rodzinnych i życiowych | 577W/... | Wioleta Baraniak, Katarzyna Jaworska |
51 | Wartości a skuteczność oddziaływań wychowawczych | 578W/... | Krystyna Szczęsna-Witkowska |
52 | Jak skutecznie motywować uczniów | 583W/... | Sonia Gogulla |
53 | Jak organizować szkolne imprezy regionalne | 585W/... | Gabriela Wawrzynek |
54 | Zagrożenia cywilizacyjne | 586W/... | Ewa Kustwan-Mróz |
55 | Specyficzne trudności w nauce | 587W/... | Małgorzata Spendel |
56 | Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego i mianowanego | 588W/... | Jolanta Leśniak |
57 | Jak skutecznie wykorzystać wiedzę o rozwoju dziecka w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej | 589W/... | Małgorzata Spendel |
UWAGA!
Prosimy koordynatorów szkoleń o uzupełnienie kodu szkolenia (po ukośniku) o symbol biblioteki, w której odbędą się zajęcia według tabelki poniżej np.: 501W/KA
Miasto | Kod |
Będzin | BE |
Bytom | BY |
Chorzów | CH |
Dąbrowa Górnicza | DG |
Gliwice | GL |
Jaworzno | JA |
Katowice | KA |
Mysłowice | MY |
Pszczyna | PS |
Ruda Śląska | RU |
Sosnowiec | SO |
Tarnowskie Góry | TG |
Tychy | TY |
Zabrze | ZA |
Zawiercie | ZW |