Psychologiczne i poznawcze aspekty funkcjonowania ucznia na II etapie progu edukacyjnego
Informacja archiwalna
Zarchiwizowano 15 października 2013

Zapraszamy na szkolenie nauczycieli, wychowawców oraz pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych: Psychologiczne i poznawcze aspekty funkcjonowania ucznia na II etapie progu edukacyjnego.
Dziecko przekraczające próg edukacji wczesnoszkolnej znajduje się w nowej dla niego i czasami trudnej sytuacji. Gdy kończy trzecią klasę wydaje się, że jest na tyle zaklimatyzowane w szkole, że nie potrzebuje wsparcia. Nie do końca jednak dotyczy to każdego dziecka. Mamy w szkole dzieci o różnym stopniu wrażliwości i różnym stopniu przygotowania do podjęcia nauki w czwartej klasie. Dlatego niezwykle ważna jest postawa każdego nauczyciela mającego kontakt z dzieckiem. Na co zwrócić uwagę na progu II etapu edukacyjnego, co wzmacniać a co należy wygaszać to myśl przewodnia naszego warsztatu.
Tematyka:
- charakterystyka ucznia na drugim etapie edukacyjnym,
- praca nad rozwojem i stymulowaniem uwagi uczniów,
- motywowanie uczniów do nauki – wyzwanie dla nauczyciela.
Prowadzący: Mirosława Bochner, Katarzyna Jaworska
Terminy zajęć:
15 października 2013 r. w godz. 14:30 – 18:30
19 listopada 2013 r. w godz. 14:30 – 18:30
10 grudnia 2013 r. w godz. 14:30 – 18:30
Miejsce realizacji: ROM-E Metis w Katowicach
Koszt udziału: 45 zł
Szkolenie zakończone.
Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia faksem lub pocztą. Aby pobrać kartę zgłoszenia, kliknij tutaj.
Fax: 32 209 53 13
Adres: ROM-E Metis, 40-530 Katowice, ul. Drozdów 21
Istnieje również możliwość zgłoszenia online.
Dodatkowych informacji udziela koordynator – Mirosława Bochner
tel.: 32 209 53 12 lub 14 wew. 102
e-mail: