#NIEferie - artykuły i poradniki - środowisko szkolne
Materiały wypracowane przez konsultantów ROM-E „Metis” z wskazówkami psychologów co do zachowania w sytuacji, w jakiej się Wy i Wasi uczniowie znaleźliście, jak i inne materiały edukacyjne.
Wsparcie uczniów w powrocie do szkół - materiały edukacyjne
Opublikowano 25 maja 2021
Tutaj mamy "coś" dla mamy
Opublikowano 21 maja 2021
Święta tuż, tuż...
Opublikowano 22 grudnia 2020
Świąteczne inspiracje - część druga
Opublikowano 19 listopada 2020
Świąteczne inspiracje - część pierwsza
Opublikowano 19 listopada 2020
Chroniczny stres w dobie pandemii Covid 19 - jak sobie z nim radzimy
Opublikowano 13 listopada 2020
"Pokaż mi swoje emocje" - zabawy dla dzieci młodszych. Część III
Opublikowano 10 listopada 2020
Nauczyciele i rodzice - czy mogą być sojusznikami w szkolnych konfliktach? Część I
Opublikowano 6 listopada 2020
"Pokaż mi swoje emocje" - zabawy dla dzieci młodszych. Część II
Opublikowano 23 października 2020
Kroki ku "normalności", czyli przez jakie etapy przechodzimy, by poradzić sobie z kryzysem?
Opublikowano 11 lipca 2020
W wakacyjnym nastroju
Opublikowano 11 lipca 2020
Mediacje rówieśnicze - warunki powodzenia i rozwiązania praktyczne
Opublikowano 19 czerwca 2020
"Bądź pozytywny w czasach zmiany" - doniesienie z konferencji online "Be positive in time of change" (6-7 czerwca)
Opublikowano 19 czerwca 2020
Cyfrowa edukacja dzieci i młodzieży w dobie pandemii
Opublikowano 8 czerwca 2020
"Pokaż mi swoje emocje" - zabawy dla dzieci młodszych. Część I
Opublikowano 5 czerwca 2020
Powrót do szkoły. Oswoić lęk
Opublikowano 4 czerwca 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część IV
Opublikowano 28 maja 2020
Mediacje rówieśnicze - wdrażanie krok po kroku
Opublikowano 26 maja 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM
Opublikowano 26 maja 2020
Praca online z nastolatkiem z zespołem Aspergera
Opublikowano 22 maja 2020
Dostosowania - aspekt prawny, uczeń z zespołem Aspergera
Opublikowano 22 maja 2020
Przygotowanie ucznia z zespołem Aspergera do egzaminu ósmoklasisty
Opublikowano 22 maja 2020
Variety is a spice of life - czyli gdzie szukać nietuzinkowych materiałów do nauki języka angielskiego
Opublikowano 22 maja 2020
Mediacje rówieśnicze - od czego zacząć?
Opublikowano 13 maja 2020
Poradnik dla ósmoklasistów i maturzystów - do przygotowania się do powtórek
Opublikowano 13 maja 2020
Bądź kreatywny - ZRÓB TO SAM!
Opublikowano 30 kwietnia 2020, zmieniono 7 maja 2020
czytaMY
Opublikowano 30 kwietnia 2020
Na trudny czas - sposób na uspokojenie
Opublikowano 24 kwietnia 2020
Mediacje rówieśnicze - dlaczego warto?
Opublikowano 24 kwietnia 2020
Szkoła po koronie
Opublikowano 24 kwietnia 2020
Zdrowy styl życia profilaktyką zaburzeń emocjonalno-społecznych
Opublikowano 24 kwietnia 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część III
Opublikowano 20 kwietnia 2020
Mediacje w szkole - jedna z form dochodzenia do porozumienia
Opublikowano 20 kwietnia 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM
Opublikowano 20 kwietnia 2020
Wsparcie psychologiczne w czasie epidemii - "Akademia NFZ na YouTube"
Opublikowano 10 kwietnia 2020
Kształcenie i wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie zawieszenia zajęć
Opublikowano 10 kwietnia 2020
Ze świata offline do świata online. Kontakt - Relacja - Emocje. Część 2
Opublikowano 8 kwietnia 2020
Rozmowy w kręgu - jak pomóc uczniom rozwiązać konflikt nie uciekając się do arbitrażu
Opublikowano 8 kwietnia 2020
Nowoczesne technologie w pracy nauczyciela jako szansa na edukację przyszłości
Opublikowano 8 kwietnia 2020
O (Kufrze) nadziei. Ćwiczenie praktyczne i mentalne - nie tylko na Święta
Opublikowano 7 kwietnia 2020
Mindfulness - uważność, wyciszenie, spokój
Opublikowano 7 kwietnia 2020
Zostań w domu (nauczycielu i nie tylko). Dbaj o siebie, swoich bliskich i swoich uczniów
Opublikowano 7 kwietnia 2020
WIELKANOCNE JAJO - kreatywne propozycje wykonania ozdób świątecznych
Opublikowano 7 kwietnia 2020
Świąteczne dekoracje z papieru
Opublikowano 7 kwietnia 2020
Dziecko i rodzic w kryzysie pandemii
Opublikowano 7 kwietnia 2020
Czym jest autyzm?
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Proste, domowe gry zręcznościowe - część II
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Ze świata offline do świata online. Jak utrzymać relacje z uczniami. Część 1
Opublikowano 6 kwietnia 2020
Kształcenie i wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie zawieszenia zajęć
Opublikowano 2 kwietnia 2020
Talenty, mocne strony, predyspozycje - czas na myślenie o przyszłości
Opublikowano 1 kwietnia 2020
Kształcenie i wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie zawieszenia zajęć
Opublikowano 31 marca 2020
Pedagog i psycholog szkolny zdalnie?
Opublikowano 31 marca 2020
Psychologiczne aspekty odżywiania się dzieci, młodzieży i dorosłych
Opublikowano 30 marca 2020
Dlaczego uczenie się w domu powinno być bardziej samokierujące i mniej uporządkowane
Opublikowano 27 marca 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część II
Opublikowano 27 marca 2020
Praca w czasach zarazy
Opublikowano 27 marca 2020
Mamo, tato... pobawmy się RAZEM. Propozycje zabaw i gier dydaktycznych dla młodszych dzieci - część I
Opublikowano 26 marca 2020
AutomoTYwacja, czyli jak pokonać niechcemisięstwo
Opublikowano 26 marca 2020
Wirtualne relacje i wirtualne wychowanie
Opublikowano 26 marca 2020
Dlaczego w konflikcie współpraca się opłaca?
Opublikowano 26 marca 2020
Siła pozytywnego kontaktu
Opublikowano 26 marca 2020, zmieniono 1 kwietnia 2020
Historyjka społeczna dla młodszych uczniów z autyzmem. Dlaczego muszę uczyć się w domu.
Opublikowano 26 marca 2020
Wielkie (domowe) poszukiwania
Opublikowano 24 marca 2020
Co robić (i czego nie robić) gdy dzieci się boją
Opublikowano 24 marca 2020
Poznajemy przyrodę... NIE WYCHODZĄC Z DOMU
Opublikowano 24 marca 2020
Emocje w konflikcie - czy są nam do czegoś potrzebne?
Opublikowano 23 marca 2020
Czy można motywować zdalnie?
Opublikowano 23 marca 2020
Już za chwilę matura
Opublikowano 23 marca 2020
Konflikt w szkole - nie taki straszny jak go malują
Opublikowano 23 marca 2020
Film i wychowanie. Lekcja wychowawcza online
Opublikowano 23 marca 2020
Dziecko ze spektrum autyzmu - nauka w domu - co podpowiedzieć rodzicom?
Opublikowano 23 marca 2020
Sketchnotki Bogusi o koronawirusie
Opublikowano 20 marca 2020, zmieniono 14 kwietnia 2020
Jak kształtować kompetencje kluczowe? Metody pracy z uczniami
Opublikowano 20 marca 2020, zmieniono 23 czerwca 2024
Proste, domowe gry zręcznościowe
Opublikowano 20 marca 2020, zmieniono 6 kwietnia 2020
Poradnik antystresowy dla maturzystów "Życie w pośpiechu"
Opublikowano 20 marca 2020
Test. Czy jesteś rezylientny?
Opublikowano 20 marca 2020
Koronowirus. Jak pomóc dziecku bezpiecznie przejść przez czas zagrożenia epidemicznego - część II
Opublikowano 20 marca 2020
Komunikacja społeczna w cyberprzestrzeni jako źródło zagrażające współczesnej rodzinie
Opublikowano 20 marca 2020
Jak zbudować grę matematyczną z dzieckiem
Opublikowano 19 marca 2020
"Rodzice też potrafią" - podszepnik dla artystów dużych i małych - część I
Opublikowano 18 marca 2020
Jak spędzać czas z nastolatkiem w domu podczas epidemii?
Opublikowano 18 marca 2020
O tym, co Bajka zgubiła..., czyli jak bawić się kreatywnie
Opublikowano 18 marca 2020
Stop! Koronawirus!
Opublikowano 18 marca 2020
W co się bawić, w co się bawić? Czyli co zrobić, gdy mamy teraz dzieci w domu?
Opublikowano 16 marca 2020
Koronawirus. Jak pomóc dziecku bezpiecznie przejść przez czas zagrożenia epidemicznego - część I
Opublikowano 16 marca 2020
Radzenie sobie z kryzysem
Opublikowano 16 marca 2020